۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

با حضور ۵۰ آتش نشان؛

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان در بندر بوشهر برگزار شد

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان در بندر بوشهر برگزار شد

بوشهر- مسئول ایمنی و آتش نشانی بندر بوشهر گفت: مسابقات عملیاتی ورزشی با حضور ۵۰ آتش نشان از بندر بوشهر و بنادر تابعه در ایستگاه آتش نشانی این بندر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان زیارتی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی در مقابله با حریق و حوادث احتمالی، یک دوره مسابقه عملیاتی ورزشی برای آتش نشانان بندر در ایستگاه آتش نشانی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۵۰ آتش نشان از کارکنان شیفت کار، ستادی و منتخب بنادر تابعه کنگان، دیر و دیلم در قالب پنج تیم و آیتم ۶ گانه امدادی و اطفائی برگزار شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در پایان مسابقات، تیم «الف» کارکنان شیفتی با ثبت زمان ۴۰ ثانیه، تیم «ب» کارکنان شیفتی با زمان ۴۲ و کارکنان ستادی با زمان ۴۳ ثانیه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

وی افزود: در مسابقه انفرادی آیتم سرعت عمل در پوشش کامل لباس محافظتی، رضا لیراوی از بندر دیلم موفق به ثبت زمان ۱۸:۴۵ ثانیه شد و به همراه علیرضا یزدان شناس از بندر دیر به عنوان بازیکنان فنی مسابقات انتخاب شدند.

زیارتی زاده یادآور شد: در آیتم اطفای تشتک، سریع‌ترین زمان توسط مسئول واحد ایمنی و آتش نشانی، ایمان زیارتی زاده که در این دوره از مسابقات در کنار دیگر آتش نشانان در تیم ستادی حضور داشت، ثبت شد.

کد خبر 5867804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha